TDSMotorsports
Team Down Shift Welcomes You!


Car discussion forum
 
HomeRegisterLog in
Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Latest topics
» Kajal Agarwal Hot Scenes Target=
Wed Feb 19, 2014 4:25 am by noladav

» Winborg Windows 7 Download
Wed Feb 19, 2014 3:28 am by noladav

» 15x8x0 offset , diamond racing wheels
Fri Dec 23, 2011 1:42 am by the animal

» Yo TeamDS
Thu Oct 28, 2010 5:15 pm by Michael Admin

» f1 spec fiberglass bucket seats
Thu Oct 14, 2010 2:15 pm by revs_2_9k

» WHOO has the nicest (badass) car stance?? low off sets,slammed, whatever you got show it!!!!
Thu Oct 14, 2010 2:04 pm by revs_2_9k

» 2 BFGoodrich G-Force Sport Tires
Tue Aug 10, 2010 10:17 pm by spun-erz

» I did a swap to my civic
Tue Jun 22, 2010 9:51 pm by Rudy

» d16 engine
Mon Jun 07, 2010 12:16 pm by b18ch1ck

Navigation
 Portal
 Index
 Memberlist
 Profile
 FAQ
 Search
Affiliates
free forum
 

Share | 
 

 Talk about Ardy vs martin

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
AuthorMessage
Guest
Guest



PostSubject: Re: Talk about Ardy vs martin   Wed Nov 18, 2009 9:52 pm

Ok.
Back to top Go down
DC5_Champ88

avatar

Posts : 151
Join date : 2009-11-11
Age : 28
Location : The K mines

PostSubject: Re: Talk about Ardy vs martin   Wed Nov 18, 2009 9:53 pm

we still running?
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Talk about Ardy vs martin   Wed Nov 18, 2009 9:54 pm

Why the hell would i run you, YOUR BOOSTED!
Back to top Go down
DC5_Champ88

avatar

Posts : 151
Join date : 2009-11-11
Age : 28
Location : The K mines

PostSubject: Re: Talk about Ardy vs martin   Wed Nov 18, 2009 9:54 pm

i never said i was, u got the wrong personn
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Talk about Ardy vs martin   Wed Nov 18, 2009 9:55 pm

yo smitty dc5_champ will bring out his bolt on rsx and run u from a dig or roll for money

bolt on include intake and exhaust its his brother car.
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Talk about Ardy vs martin   Wed Nov 18, 2009 9:56 pm

you can even look in the front bumper for a front mount if ur curious and he can rev it up for u so u dont think its turbo
Back to top Go down
DC5_Champ88

avatar

Posts : 151
Join date : 2009-11-11
Age : 28
Location : The K mines

PostSubject: Re: Talk about Ardy vs martin   Wed Nov 18, 2009 9:57 pm

thank U! im just embarrsed on BS mods like that...plus not owning my own car...my bro has nother car so i drive this one
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Talk about Ardy vs martin   Wed Nov 18, 2009 10:00 pm

Yeah, Martin Tell me why i should believe you?
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Talk about Ardy vs martin   Wed Nov 18, 2009 10:04 pm

um because u can look for yourself duh... wtf i mean u can pop the hood if u want but thats just being a ricer...



btw heres the vid of me n ardy... ME ON 4PSI & DIRTY MAF SENSOR

in the end u can see him catch me then he lets off this is at 130mph where i am bouncing off my speedcut.... so the race was over..

Back to top Go down
i shitonevo's



Posts : 25
Join date : 2009-11-18

PostSubject: Re: Talk about Ardy vs martin   Wed Nov 18, 2009 10:05 pm

[quote="Smitty5.0"]Why the hell would i run you, YOUR BOOSTED![/quote

lol, ill run you.
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Talk about Ardy vs martin   Wed Nov 18, 2009 10:05 pm

for the record thats his car u hear the whole time...not mine lol
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Talk about Ardy vs martin   Wed Nov 18, 2009 10:07 pm

IM THE CAMERA CAR U SEE ME START SLIGHTY BEHIND BUT WHO CARES

its like i told him it was a good run and def showed me that my car was faster when i was un the bottle n not boosted
Back to top Go down
i shitonevo's



Posts : 25
Join date : 2009-11-18

PostSubject: Re: Talk about Ardy vs martin   Wed Nov 18, 2009 10:08 pm

yes sir! Ardy lost.. chase is a race and he kept going up top even thou he was behind so he lost k cool!
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Talk about Ardy vs martin   Wed Nov 18, 2009 10:21 pm

Yousuf, I just talked to seamus he wants to know where you've been?
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Talk about Ardy vs martin   Wed Nov 18, 2009 10:25 pm

hey smitty run the tc =]
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Talk about Ardy vs martin   Wed Nov 18, 2009 10:29 pm

Your TC? and Ishitonevos, if you shit on evos, then youll shit all over me!!! lmfao.
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Talk about Ardy vs martin   Wed Nov 18, 2009 10:31 pm

i beat ISHITONEVOS and i lost to EVO8STI so u pick u either run the tc for money or the rsx for money
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Talk about Ardy vs martin   Wed Nov 18, 2009 10:36 pm

Your gonna try and make me choose!!!! thats hilarious!!
Back to top Go down
Silver GGG



Posts : 223
Join date : 2009-11-08
Location : Maryland

PostSubject: Re: Talk about Ardy vs martin   Wed Nov 18, 2009 11:02 pm

Yup smitty chose or die.

simple as that.
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Talk about Ardy vs martin   Wed Nov 18, 2009 11:04 pm

please refer to this vid

lol mike u posted a boot leg ass video that shows the porsche loosing
Back to top Go down
Silver GGG



Posts : 223
Join date : 2009-11-08
Location : Maryland

PostSubject: Re: Talk about Ardy vs martin   Wed Nov 18, 2009 11:05 pm

^^ lol i was watching this video just now and can see ish
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Talk about Ardy vs martin   Wed Nov 18, 2009 11:06 pm

LMFAO!!!! is that a threat? have fun with that lawsuit!!!
Back to top Go down
Silver GGG



Posts : 223
Join date : 2009-11-08
Location : Maryland

PostSubject: Re: Talk about Ardy vs martin   Wed Nov 18, 2009 11:07 pm

^^ lol i was joking ...
'

but them... i think there serious.
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Talk about Ardy vs martin   Wed Nov 18, 2009 11:07 pm

i just watched the video, and you pulled like 1 car then he pulled up right next to you THEN you let off!
Back to top Go down
Nino_Dc2

avatar

Posts : 43
Join date : 2009-11-11
Age : 28
Location : A.T.W

PostSubject: Re: Talk about Ardy vs martin   Wed Nov 18, 2009 11:07 pm

dc5_champ88 why did u delete ur introduction?....lol...idk y ppl have to lie about their cars....
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Talk about Ardy vs martin   

Back to top Go down
 
Talk about Ardy vs martin
View previous topic View next topic Back to top 
Page 6 of 8Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
 Similar topics
-
» Martin duggan swim photos
» Pair talk ...
» CHL Talk - Injuries, signings, factoids + other news from around the three leagues
» Martin Higham
» Guy Martin in metro centre cinema last night..

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
TDSMotorsports :: Forums list :: Call em' out!-
Jump to: